25 Haziran 2011 Cumartesi

Müze Ev'de Son Durum


Hükümet binasının arkası; Hacı Emin Yokuşu'ndaki
Tarihi Ünye Evi'nin Ünye Belediyesi tarafından restorasyonu tamamlanmış
ve bahçe düzenlemesine geçilmiştir.
Peyjazını mimar Sibel Cerrahoğlu'nun yaptığı bahçede
gerekli ağaçlar Sn. Orhun Güven tarafından verilecektir.
İş araçlarıyla bahçenin toprağı düzeltilmiş, bahçe duvarı yapımı ve kuyu düzenlemesine başlanmıştır.

Hükümet binası arkası; Hacı Emin Yokuşu
Tam karşıda Ünye Müze Evi.







Kuyu Çalışması

2 yorum:

  1. Gerçektende çok emek verilmiş,
    İçi kimbilir nasıl güzel olmuştur,
    Çocukken O evin vefat eden beyinin cenazesi için gitmiştim annemle,
    Merdivenleri çıkarken gıcırdamasını hiç unutmam,
    Çok tarihi ve orjinal bir ev olduğunu hatırlıyorum,
    Ben de dışarıdan fotoğrafladım,
    Umarım bir dahaki gelişimde gezme şansına erişirim,
    tebrik ediyorum emeği geçenleri
    Selamlar ve saygılar

    YanıtlaSil
  2. http://mavianne.blogspot.com/2011/06/muze-ev-aci-su-sah-dondurmapamuk.html

    YanıtlaSil